torstai 18. syyskuuta 2014

Ehkä ne kauneimmat minun tekemäni sukat koskaan

Tähän mennessä on tullut tehtyä aika monenlaisia sukkia. Ainut mitä olen melko vähän tehnyt on kirjoneulesukat, mutta varmasti niihinkin innostun kun aika on sopiva. Palmikoita olen alkanut tehdä noin vuosi sitten ja vieläkin koen olevani harjoitteluasteella. Työkaverini tilasi minulta kahdet pitkät sukat lämmittämään jalkoja ja sitä kautta helpottamaan jalkoihin säteilevää selkäkipua. Harvoin olen omaan työhöni tyytyväinen ja monesti etsimällä etsin virheitä, mutta näistä sukista voin sanoa olevani ylpeä. Eihän ne täydelliset ole, mutta mielestäni kauneimmat tekemäni sukat.


Lanka: 7-veljestä, jota kuli noin 200grammaa
Puikot: 4mm cubics
Ohje: Novita netti

3 kommenttia:

  1. Vautsi! Miun mielestä nuo kyllä on täydelliset : )!

    Mie en ole edes uskaltanut kokeilla palmikon tekoa, koska se tuntuu niin vaikeelta.. Ehkä voisin joku kerta uskaltautua ja kokeilla, että mitä siitä tulee : ).

    VastaaPoista
  2. Kiitos Tiia! Palmikot näyttää vaikeemmilta kuin on. Kannattaa aloittaa ihan kahden silmukan siirroilla palmikoissa, kokeilemaan vaan :-)

    VastaaPoista

Kiitos , että muistit minua kommentilla!